Робота з обдарованими дітьми

 

   Будь-якому суспільству потрібні обдаровані діти, задача суспільства в тому, щоб виявити і розвинути здібності всіх його представників. Далеко не кожна людина спроможна реалізувати свої здібності. Дуже багато залежить від сім’ї та від навчально-виховних закладів освіти. Завдання сім’ї полягає в тому, щоб своєчасно побачити, виявити здібності дитини, задача навчально-виховних закладів – підтримати дитину і розвинути її здібності, підготувати фундамент для того, щоб ці здібності були реалізовані.

Проблема обдарованості становить комплексну проблему, в якій перетинаються інтересі різних наукових дисциплін. Основними з них є проблеми виявлення, навчання та розвитку обдарованих дітей, а також проблеми професійної та особистісної підготовки педагогів, психологів та управлінців освіти для роботи з обдарованими дітьми.

Жага відкриттів, прагнення проникнення в таємниці буття народжується ще в дошкільному віці. Вже в початковій школі можна побачити учнів, яких не задовільняє робота з шкільним підручником, їм не цікаво на уроці, вони читають спеціальну літературу, шукають відповіді на свої запитання в різних галузях знання. Тому діяльність психологічної служби та педагогічного колективу має бути спрямована на створення найсприятливіших умов для забезпечення високої якості навчання й виховання учнів та розвитку індивідуальних здібностей дитини.

Діагностичний інструментарій для визначення здібностей учнів

1. Анкета щодо визначення здібностей учнів (за методикою американських вчених Хаана і Кафа)

2. Методика не існуюча тварина 

3. Тест творчого мислення П. Торренса. 

4. Незвичне використання. Тест для оцінки творчих здібностей. 

 5. Тест Вартегга

6. Тест кола 

7. Діагностики сприймання. Чого не вистачає на цих малюнках? (за Нємовим Р.С) 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

День спонтанного прояву доброти

 Гра "Добрі Герої" для учнів 1-4 класів